zondag 11 november 2012

Shoplog: herfst in zicht !

Eindelijk tijd voor een blogbericht. (Het drukke leven van een verpleegkundige - pfieeuw ! #NoLife ..') Maar intussen heb ik niet stilgezeten, neen, ik ben wel degelijk gaan shoppen! Op zoek naar kledij die dat gezellige herfstgevoel uitstralen. En deze items voldeden daaraan :


Allereerst, mijn favoriet: het fluffy
en bijgevolg erg warm bondje.
Voor de koude herfstdagen ;)


 
Ten tweede: een broek die daar perfect op past door
het roestige kleur.Want ik had natuurlijk niets anders
dat op het bondjasje paste..



Niet zo herfstig maar wel erg 'IN' dit moment,
 als het maar studs zijn. Een iets stoerder, gemakkelijk-zittend t-shirt.


De studs in detail <3




En als laatste kon er ook een schattige trui vanaf.
Oh ik ben een echte sucker voor strikjes :s !



Nog een überschattig accessoire! Een uil als ketting, het is eens iets anders ;)


Genoeg geshopt? Nou jah, zeker voor deze week.. 

Bondjasje: Pimkie - €35
Jeans: Pimkie - €20
T-shirt: Pimkie - €15
(Wow een uitzonderlijk grote buit bij Pimkie blijkbaar ^^)
Trui : Moggy’s - €45 
Ketting: Vero Moda - €5



Geen opmerkingen:

Een reactie posten